Математика. 4 клас. Н.Листопад — Розділ 1. Повторення вивченого у 3 класі. Письмове множення і ділення — методичні матеріали
Тема | Методичні матеріали |
Нумерація трицифрових чисел. Знаходження значень виразів. Складання задач | |
Нумерація трицифрових чисел. Обчислення на основі нумерації. Розв’язування задач двома способами | |
Обчислення способом округлення. Розв’язування рівнянь. Розв’язування задач двома способами | |
Знаходження значень виразів з дужками та без дужок. Розв’язування задач за допомогою блок–схем. Визначення форми фігури | |
Знаходження значень виразів. Складання обернених задач. Виготовлення макета фігури | |
Знаходження значень числових та буквених виразів. Творча робота над задачею. Виготовлення макета фігури | |
Знаходження частини числа та числа за його частиною. Знаходження значень виразів. Короткотермінова самостійна робота | |
Ділення з остачею. Виготовлення макета фігури | |
Множення у стовпчик. Знаходження значень виразів. | |
Множення у стовпчик. Дії з одиницями часу | |
Множення у стовпчик у випадку нулів у множнику. Задача знаходження часу закінчення події | |
Множення на кругле двоцифрове число. Задача на знаходження часу початку події | |
Знаходження значень числових та буквених виразів. Розвязування нерівностей. Знаходження тривалості події | |
Знаходження значень числових виразів. Ділення з остачею. Самостійна робота | |
Письмове ділення. Задачі на спільну роботу | |
Письмове ділення. Задачі на спільну роботу | |
Письмове ділення. Задачі на спільну роботу | |
Письмове ділення. Задачі на спільну роботу. Самостійна робота | |
Знаходження значень числових та буквених виразів. Розвязування задач. Діаграма | |
Діагностична робота № 1 |
***Таблицю поступово будемо доповнювати новими матеріалами.
Корисні посилання:
Дякую!???
Доброго дня. Коли будуть методичні матеріали до розділу 2? Дякую
Частина матеріалів уже опублікована — https://www.educ.com.ua/nush-metodichna/4-klas-metodichni/matem-4-kl-metodichni/matematika-4-kl-listopad-rozdil-2-metodichni.html
Далі будемо публікувати поступово, по мірі розробки.