Пропонуємо методичні матеріали для уроків української мови в 3 класі за підручником «Українська мова та читанн» авторів Пономарьова К., Гайова Л.
***Розділ на етапі наповнення.
Розділ 1. «Звуки і букви»
Тема | Методичні матеріали |
Ознайомлення з метою і завданнями уроків української мови, підручником з української мови та умовними позначеннями в ньому. Пригадування державних символів України та правил поведінки під час звучання гімну | |
Повторення знань про голосні і приголосні звуки. Пригадування правила оформлення речень на письмі. Проведення інтерв’ю на основі спогадів з власного життя. Створення висловлення за власними спогадами та поданими запитаннями | |
Розпізнавання м’яких приголосних звуків та позначення їх м’якості на письмі. Побудова звукових схем слів. Проведення інтерв’ю на основі змісту прочитаного тексту. Написання тексту на задану тему | |
Написання слів з апострофом і звуками дж, дз. Знаходження інформації на етикетці за поданими запитаннями. Написання тексту за запитаннями | |
Вправляння у вимовлянні дзвінких приголосних звуків у кінці слова і складу. Робота з таблицею парних та непарних дзвінких і глухих приголосних звуків. Колективне обговорення меню. Написання тексту за запитаннями | |
Написання слів з сумнівними приголосними звуками. Складання тексту на задану тему | |
Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді за запитаннями. Тема для спілкування: «Спогади про літній відпочинок» | |
Розпізнавання слів з ненаголошеними звуками [е], [и]. Проведення інтерв’ю за запитаннями на основі змісту прочитаного тексту. Побудова розповіді на задану тему | |
Написання слів з ненаголошеними звуками [е], [и]. Добір перевірних слів шляхом змінювання форми слова. Відтворення діалогу в ролях. Записування розгорнутої відповіді на поставлене запитання | |
Повторення і застосування правил переносу слів. Написання розповіді про власні вподобання | |
Пригадування і застосування алфавіту. Написання розгорнутої відповіді на запитання з обґрунтуванням власної думки | |
Ознайомлення з тлумачним і орфографічним словниками. Вправляння у користуванні орфографічним словником для перевірки написання слів. Написання тексту з обґрунтуванням власної думки | |
Повторення і закріплення знань про звуки й букви, умінь правильно переносити слова, записувати слова в алфавітному порядку | |
Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді за поданим початком на основі малюнка, світлин, вірша, вражень від музичного твору та власних спостережень. Тема для спілкування: «Осінь зачаровує красою» | |
Тематична діагностувальна робота з теми «Звуки і букви» |
Корисні посилання: