Безкоштовні методичні матеріали, дидактичні ігри і картки, діагностувальні і перевірні роботи до підручника «Я досліджую світ. 2 клас» Бібік Н. Боднарчук Г.
*** Розділ на етапі наповнення.
Розділ 2. Людина і природа
№ уроку | Тема | Методичні матеріали |
8 | Що належить до природи | |
9 | Чому потрібно дбати про довкілля | |
10 | Кольорові сторінки природи: осінь | |
11 | Екскурсія. Що можна побачити, почути і відчути восени? | |
12 | Сонце. Світло і тепло | |
13 | Як працюють «сонячні зайчики» | |
14 | Якої форми наша планета | |
15 | Чому буває день і ніч | |
16 | При року | |
17 | Зміна пір року | |
18 | Навіщо потрібний календар | |
19 | Діагностувальна робота №2 | |
20 | Якими бувають рослини | |
21 | Як розрізняють рослини | |
22 | Проводимо дослідження «Чи поглинають рослини воду» | |
23 | Тварини в природі | |
24 | Природні явища | |
25 | Проводимо дослідження «Моделювання дощу у склянці» | |
26 | Рослини восени | |
27 | Як рослини готуються до зими | |
28 | Тварини восени | |
29 | Як тварини готуються до зими | |
30 | Збираємо врожай | |
31 | Від зернятка до хлібини | |
32 | Святковий календар осені | |
33 | Діагностувальна робота №3 | |
34 | Знаю, навіщо правила для учнів | |
35 | Як поводитися в колективі | |
36 | Уроки чемності | |
37 | Умію дружити | |
38 | Битися чи не битися? | |
39 | Міні-проект «Правила дружби» | |
40 | Кольорові сторінки природи: зима | |
41 | Що можна побачити, почути і відчути взимку? | |
42 | Як не замерзнути | |
43 | Рослини взимку | |
44 | Тварини взимку | |
45 | Проєкт «Птахам на допомогу» | |
46 | Святковий календар зими | |
47 | Які правила в сім’ї | |
48 | Що я вмію і люблю | |
49 | Проєкт «Збережемо життя ялинці» | |
50 | Правила поведінки під час новорічних святкувань | |
51 | Узагальнення та систематизація знань учнів
Діагностувальна робота №4 |
Корисні посилання: