Пропонуємо безкоштовні для завантаження методичні матеріали для уроків української мови в 2 класі за підручником Пономарьової К.
*** Розділ на етапі наповнення.
Розділ 1. Досліджую звуки і букви, склад, наголос
Тема | Методичні матеріали |
Представлення себе під час знайомства. Оформлення речень на письмі. Створення висловлення за власними спогадами | |
Розрізнення мовних і немовних звуків. Позначення мовних звуків буквами на письмі. Складання і записування речень за малюнками | |
Розпізнавання голосних звуків і позначення їх буквами на письмі. Складання і записування речень на задану тему | |
Розрізнення голосних і приголосних звуків. Висловлення власного ставлення до предмета | |
Позначення м’якості приголосних на письмі. Складання речень з поданими словами | |
Розвиток зв’язного мовлення. Складання розповіді за запитаннями. Тема для спілкування: «Спогади про літо» | |
Написання слів з ьо та йо. Побудова розповіді за опорними словами | |
Пошук потрібної інформації в оголошенні. Дослідження слів з подовженими приголосними звуками. Складання розповіді про улюблене заняття | |
Читання діалогу в ролях. Ознайомлення зі структурою записки. Розпізнавання слів зі звуками дж, дз. Написання відповіді на запитання за змістом прослуханого тексту. | |
Вправляння у перетворенні слів. Спостереження за словами з буквами ґ та щ. Складання і записування речень з поданими словами | |
Читання діалогу в ролях. Дослідження слів, у яких букви я, ю, є, ї позначають два звуки. Складання тексту за поданими запитаннями | |
Пошук потрібної інформації в запрошенні. Вправляння у написанні слів з апострофом. Складання розповіді за запитаннями | |
Розвиток зв’язного мовлення. Відновлення деформованих речень. Тема для спілкування: «Осінній сад» | |
Вправляння у правильній вимові дзвінких приголосних звуків у кінці слів і складів. Побудова речень з поданими словами | |
Експериментування з наголосом у словах. Спостереження за залежністю значення слова від зміни наголосу. Складання розповіді за малюнками і запитаннями | |
Засвоєння правильного наголошування слів читáння, завдáння, запитáння, пóмúлка, помилкú. Відновлення деформованих речень | |
Вправляння у вимовлянні слів з ненаголошеними звуками [е], [и]. Актуалізація знань про правила переходу вулиць. Записування відповіді на запитання | |
Конструювання слів зі складів. Вправляння у поділі слів на склади. Побудова розповіді за опорними словами | |
Вправляння у поділі для переносу слів, у яких є збіг приголосних, та слів, які мають склад, позначений однією буквою. Пошук інформації в оголошенні. Написання тексту за запитаннями | |
Розвиток зв’язного мовлення. Складання розповіді за уявою та запитаннями. Тема для спілкування: «Осіннє листя» | |
Вправляння у переносі слів з буквосполученнями дж, дз, апострофом і буквами ь, й. Створення розповіді за малюнком і опорними словами | |
Пригадування алфавіту. Вправляння у розташуванні слів за алфавітом. Записування розповіді за запитаннями | |
Користування алфавітом у роботі з навчальним словником. Вправляння у перевірці правопису слів за словником. Складання і записування речень за поданими запитаннями, з даними словами | |
Повторення і закріплення знань про звуки й букви, умінь правильно наголошувати слова та ділити на склади для переносу | |
Перевірна робота з теми «Звуки і букви, склад, наголос» |
Корисні посилання: