Прпонуємо методичні матеріали для уркоів математики в 3 класі за підручником С. Скворцової, О.Онопрієнко.
***Розділ на етапа наповнення.
Розділ 1. Узагальнюємо і систематизуємо вивчене у 2-му класі. Рівняння
Тема | Методичні матеріали |
Повторюємо нумерацію чисел у межах 100 | |
Додаємо і віднімаємо числа частинами | |
Складаємо і розв’язуємо обернені задачі до даної | |
Розв’язуємо складені задачі | |
Досліджуємо задачі | |
Додаємо і віднімаємо числа порозрядно | |
Досліджуємо задачі на знаходження різниці | |
Досліджуємо задачі на знаходження суми | |
Додаємо і віднімаємо числа, використовуючи прийом округлення | |
Досліджуємо задачі на знаходження невідомого доданка | |
Досліджуємо задачі на знаходження невідомого зменшуваного та від’ємника | |
Перевіряємо арифметичні дії додавання та віднімання | |
Досліджуємо задачі на збільшення або зменшення числа на кілька одиниць | |
Досліджуємо задачі на різницеве порівняння | |
Досліджуємо задачі на збільшення або зменшення числа на кілька одиниць | |
Навчальний проєкт «Чи виникають проблеми у повсякденному житті в людини, яка погано виконує додавання та віднімання двоцифрових чисел?» | |
Діагностувальна робота № 1 | |
Повторюємо арифметичні дії множення і ділення. Арифметичні дії множення та ділення | |
Узагальнюємо способи складання таблиць множення і ділення | |
Узагальнюємо способи складання таблиць множення і ділення | |
Досліджуємо таблиці множення та ділення | |
Досліджуємо таблиці множення та ділення | |
Знайомимось із послідовним множенням і діленням | |
Досліджуємо таблицю Піфагора | |
Досліджуємо задачі на знаходження частки | |
Знайомимось з табличною формою короткого запису задачі | |
Повторюємо геометричні фігури на площині | |
Повторюємо вивчене | |
Знайомимось із рівнянням | |
Розв’язуємо прості рівняння | |
Складаємо рівняння за вимогою | |
Складаємо рівняння за текстом простої задачі | |
Складаємо і розв’язуємо прості рівняння | |
Розв’язуємо ускладнені рівняння | |
Розв’язуємо ускладнені рівняння | |
Розв’язуємо задачі складанням рівняння | |
Знайомимось із властивістю рівності | |
Розв’язуємо рівняння | |
Записуємо задачу коротко таблицею | |
Розв’язуємо задачі способом складання рівняння | |
Повторюємо одиниці вимірювання величин | |
Визначаємо час за годинником |
|
Працюємо над навчальним проєктом «Секрети таблиці множення» | |
Навчальний проєкт «Чим мені у повсякденному житті будуть корисні гарні знання таблиці множення» | |
Діагностувальна робота № 2 | |
Аналізуємо результати контрольної роботи. Перевірка навичок усних обчислень (математичний диктант, робота на картках тощо) |
Корисні посилання: