Безкоштовні методичні матеріали, дидактичні ігри, картки, завдання і діагностувальні роботу для уроків ЯДС в 3 класі за підручником «Я досліджую світ. 3 клас» Грущинська І., Хитра З. від EDUC.com.ua.
***Розділ на етапі наповнення.
Розділ 2. Людина і нежива природа
Наше друге дослідження «Люди і нежива природа (Гірські породи. Ґрунт)»
Дізнаємося більше про ТВЕРДУ ОБОЛОНКУ ЗЕМЛІТиждень 13. Гірські породи та корисні копалини | ||
37 | Із чого складається тверда оболонка Землі? | |
38 | Що таке корисні копалини і як ти можеш їх досліджувати? (урок 1) | |
39 | Що таке корисні копалини і як ти можеш їх досліджувати? (урок 2) | |
Тиждень № 14. Застосування корисних копалин | ||
40 | Де в побуті застосовують корисні копалини? | |
41 | Чи можуть вичерпатися запаси корисних копалин? | |
42 | Чому корисні копалини потрібно використовувати ощадливо? | |
Тиждень № 15. Ґрунт — особлива прикмета планети Земля | ||
43 | Чим ґрунт відрізняється від гірської породи? | |
44 | Як дослідити склад ґрунту й визначити умови, необхідні для рослин? (урок № 1) | |
45 | Як дослідити склад ґрунту й визначити умови, необхідні для рослин? (урок № 2) | |
Тиждень № 16. Родючий ґрунт — запорука врожаю | ||
46 | Яке значення має ґрунт для природи й життя людей? | |
47 | Як підтримувати та поліпшувати родючість ґрунту | |
48 | Застосовуємо знання щодня |
Корисні посилання: