Пропонуємо підбірку методичних матеріалів до уроків навчання грамоти в 1 класі за букварем Вашуленко М., Вашуленко О..
*** Таблицю будемо доповнювати новими матеріалами.
Буквений період (І семестр)
Тема | Методичні матеріали |
Читання. Звук [а]. Буква а, А. Складання речень за схемами і малюнком. Звук [а] (буква а, А) в ролі окремого слова. | |
Письмо. Письмо малої букви а | |
Читання. Закріплення букви а, А, її звукового значення. | |
Письмо. Письмо великої букви А. | |
Читання. Звук [о]. Буква о, О. Складання речень за малюнками. | |
Письмо. Письмо малої букви о. | |
Читання. Закріплення букви о, О, її звукового значення. | |
Письмо. Письмо великої букви О. | |
Читання. Звук [і]. Буква і, І. Звук [і] в ролі окремого слова. | |
Письмо. Письмо малої і великої букви і І | |
Читання. Звук [и]. Буква и, И. Один предмет – багато предметів. Робота з дитячою книжкою. | |
Письмо. Письмо малої і великої букви и И. Розвиток зв’язного мовлення. Тема: «Знайомлюся із секретами слів, якими називають кількість предметів». | |
Читання. Звук [у]. Буква у, У. Складання речень. | |
Письмо. Письмо малої букви у. | |
Читання. Закріплення букви у, У, її звукового значення. Складання речень. | |
Письмо. Письмо великої букви У. | |
Читання. Звук [е]. Буква е, Е. Складання розповіді за серією малюнків. | |
Письмо. Письмо малої букви е. | |
Читання. Закріплення букви е, Е, її звукового значення. Складання речень за малюнками. | |
Письмо. Письмо великої букви Е. | |
Читання. Звук [м], позначення його буквою м, М (ем). Читання складів і слів із буквою м. | |
Письмо. Письмо малої букви м. | |
Читання. Закріплення букви м, М, її звукового значення. Читання слів і речень з буквою м, М. | |
Письмо. Письмо великої букви М. | |
Читання. Звуки [л], [л’], позначення їх буквою л, Л (ел). Читання складів і слів з буквою л. Робота з дитячою книжкою. | |
Письмо. Письмо малої букви л. | |
Читання. Закріплення звуків [л], [л’], букви л, Л. Читання слів, речень з вивченими буквами. | |
Письмо. Письмо великої букви Л. Розвиток зв’язного мовлення. Тема: «Вчуся визначати ознаки предметів». | |
Читання. Звуки [н], [н’], позначення їх буквою н, Н (ен). Читання складів і слів з вивченими буквами. | |
Письмо. Письмо малої букви н. | |
Читання. Закріплення звуків [н], [н’], букви н, Н | |
Письмо. Письмо великої букви Н. | |
Читання. Звуки [с], [с’], буква с, С (ес). Читання складів і слів із буквою с. | |
Письмо. Письмо малої букви с. | |
Читання. Закріплення звуків [с], [с’], букви с, С. Читання слів, речень, тексту з вивченими буквами. | |
Письмо. Письмо великої букви С. | |
Читання. Звук [к], позначення його буквою к, К (ка). Читання складів і слів із буквою к. | |
Письмо. Письмо малої букви к. | |
Читання. Закріплення букви к, К, її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. Робота з дитячою книжкою. | |
Письмо. Письмо великої букви К. Розвиток зв’язного мовлення. Тема: «Вчуся визначати ознаки осені». | |
Читання. Звук [в], позначення його буквою в, В (ве). Читання складів і слів з буквою в. | |
Письмо. Письмо малої букви в. | |
Читання. Закріплення букви в, В її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. Уявлення про особові займенники він, вона, воно, вони (без уживання термінів). | |
Письмо. Письмо великої букви В. | |
Читання. Звуки [р], [р’], буква р, Р(ер). Читання складів і слів із буквою р. | |
Письмо. Письмо малої букви р. | |
Читання. Закріплення букви р, Р, її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. | |
Письмо. Письмо великої букви Р. | |
Читання. Звук [п], позначення його буквою п, П (пе). Читання складів, слів і тексту з буквою п. | |
Письмо. Письмо малої букви п. | |
Читання. Закріплення букви п, П, її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. | |
Письмо. Письмо великої букви П. | |
Читання. Звуки [т], [т’], позначення їх буквою т, Т (те). Читання складів і слів із буквою т. Робота з дитячою книжкою. | |
Письмо. Письмо малої букви т. Розвиток зв’язного мовлення. Тема: «Вчуся описувати предмети». | |
Читання. Закріплення букви т, Т, її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. Слова однакові за звучанням і написанням, але різні за значенням | |
Письмо. Письмо великої букви Т. | |
Читання. Звуки [д], [д’], позначення їх буквою д, Д (де). Робота над літературною вимовою слів із дзвінкими приголосними [д], [д’] у зіставленні з [т], [т’]. Читання складів і слів із буквою д. | |
Письмо. Письмо малої букви д. | |
Читання. Закріплення букви д, Д, її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. | |
Письмо. Письмо великої букви Д. | |
Читання. Звуки [з], [з’], позначення їх буквою з, З (зе). Відпрацювання літературної (дзвінкої) вимови слів з виучуваними звуками. Читання складів, слів і речень із буквою з, З. | |
Письмо. Письмо малої букви з. | |
Читання. Закріплення букви з, З, її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. | |
Письмо. Письмо великої букви З. | |
Читання. Звук [б], позначення його буквою б, Б (бе). Відпрацювання літературної вимови слів зі звуком [б]. Читання складів, слів, речень із буквою б. | |
Письмо. Письмо малої букви б. | |
Читання. Закріплення букви б, Б, її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. Робота з дитячою книжкою | |
Письмо. Письмо великої букви Б. Розвиток зв’язного мовлення. Тема: «Вчуся розповідати про призначення предметів». | |
Читання. Звук [й], позначення його буквою й, Й (йот). Читання складів, слів і речень з буквою й. | |
Письмо. Письмо малої букви й. | |
Читання. Закріплення букви й, Й, її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. | |
Письмо. Письмо великої букви Й. | |
Читання. Закріплення букв, їхнього звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. | |
Письмо. Закріплення вивчених букв. | |
Читання. Закріплення знань і вмінь, пов’язаних із вивченими буквами. | |
Письмо. Закріплення вивчених букв. | |
Читання. Закріплення знань і вмінь, пов’язаних із вивченими буквами. | |
Письмо. Закріплення вміння писати слова, речення. | |
Читання. Закріплення знань і вмінь, пов’язаних із вивченими буквами. | |
Письмо. Закріплення вміння писати слова, речення. | |
Читання. Підсумковий урок за семестр. Робота з дитячою книжкою. | |
Письмо. Підсумковий урок за семестр. Розвиток зв’язного мовлення. Тема: «Складаю розповідь за малюнками». |
Також рекомендуємо: