Пропонуємо методичні матеріали для уроків математики в 3 класі за підручником Л. Оляницької.
*** Таблицю будемо доповнювати новими матеріалами.
Розділ 3. Нумерація чисел у концентрі «Тисяча».
Усне і письмове додавання і віднімання в межах 1000
Тема | Методичні матеріали |
Лічильна одиниця — сотня. Лічба сотнями. Утворення трицифрового числа | |
Додавання та віднімання числа 1 (170 + 1, 187 – 1) | |
Порівняння сотень. Додавання та віднімання сотнями (400 + 200, 400 – 200 ) | |
Лічба в межах 1000. Розряд сотень | |
Розрядний склад числа. Розрядні числа. Читання та запис трицифрових чисел | |
Розрядний склад числа .Загальна кількість одиниць, десятків і сотень у трицифровому числі. Порівняння чисел. | |
Розрядний склад числа. Рівняння. Розв’язок рівняння. Знаходження невідомого доданка | |
Арифметичні дії з числами на основі нумерації. Додавання на основі розрядного складу числа (300+40, 300+4, 300+50+4) | |
Віднімання на основі розрядного складу числа (345 –300, 345–40, 345– 5) | |
Додавання та віднімання на основі розрядного складу числа. Одиниця вимірювання довжини — кілометр | |
Додавання та віднімання на основі розрядного складу числа. Одиниця вимірювання довжини — міліметр. | |
Сполучний закон додавання | |
Додавання на основі правила додавання суми до числа, числа до суми. | |
Віднімання на основі правила віднімання числа від суми, суми від числа. | |
Додавання круглих чисел (349 + 220) | |
Віднімання круглих чисел( 340 – 220) | |
Додавання та віднімання круглих чисел. Рівняння . Знаходження невідомого зменшуваного | |
Додавання та віднімання круглих чисел. Рівняння . Знаходження невідомого від’ємника | |
Усне додавання круглих трицифрових чисел (450 + 270) | |
Усне віднімання круглих трицифрових чисел (450 — 270) |
|
Одиниця вимірювання маси-тонна. Співвідношення між одиницями вимірювання величин | |
Одиниця вимірювання маси- грам. Порівняння іменованих чисел. Додавання та віднімання іменованих чисел | |
Усне додавання та віднімання круглих трицифрових чисел. Прийом округлення | |
Залежність результату дій додавання від зміни одного з компонентів за незмінності ( сталості іншого) | |
Залежність результату дій віднімання від зміни одного з компонентів за незмінності ( сталості іншого) | |
Перевіряємо свої досягнення | |
Письмове додавання двоцифрових і трицифрових чисел( без переходу через розряд) | |
Письмове віднімання двоцифрових і трицифрових чисел( без переходу через розряд) | |
Письмове додавання трицифрових чисел ( з переходом через розряд) | |
Письмове віднімання трицифрових чисел ( з переходом через розряд) | |
Письмове додавання трицифрових чисел ( з переходом через розряд). Задачі на знаходження трьох чисел за їх сумою та сумами двох доданків. | |
Письмове віднімання трицифрових чисел ( з переходом через розряд) | |
Письмове додавання та віднімання трицифрових чисел | |
Перевірка правильності виконання дії додавання | |
Перевірка правильності виконання дії віднімання | |
Закріплення прийомів додавання та віднімання чисел у межах 1000 | |
Одиниці вимірювання часу — тисячоліття,століття. Співвідношення між одиницями вимірювання часу | |
Співвідношення між одиницями вимірювання часу. Календар. | |
Одиниці вимірювання часу — секунда. Визначення часу за годинником. | |
Розв’язування простих і складених задач на визначення тривалості події, часу початку й закінчення події. | |
Порівняння іменованих чисел. Додавання та віднімання іменованих чисел. | |
Закріплення прийомів додавання та віднімання чисел у межах 1000 | |
Закріплення прийомів додавання та віднімання чисел у межах 1000 | |
Порівняння іменованих чисел. Додавання та віднімання іменованих чисел. | |
Перевіряємо свої досягнення | |
Повторення вивченого. Для тих хто не боїться труднощів. | |
Повторення вивченого. Для тих хто не боїться труднощів. | |
Повторення вивченого. Для тих хто не боїться труднощів. |
Корисні посилання: