Українська мова. 3 клас. Пономарьова К. — Розділ 3. «Будова слова» — методичні матеріали від EDUC.com.ua

Українська мова. 3 клас. Пономарьова К. — Розділ 3. «Будова слова» — методичні матеріали

Пропонуємо методичні матеріали для уроків української мови в 3 класі за підручником «Українська мова та читанн» авторів Пономарьова К., Гайова Л.

***Розділ на етапі наповнення.

Розділ 3. Будова слова

Тема Методичні матеріали
Визначення кореня в словах. Формування уявлення про спільнокореневі слова. Проведення інтерв’ю за поданими запитаннями на основі прочитаного тексту. Написання розгорнутої відповіді на запитання
Розпізнавання і добір спільнокореневих слів, виділення у них кореня. Написання тексту про своє бажання з обґрунтуванням власної думки
Спостереження за чергуванням голосних звуків у коренях слів. Написання розповіді про своє бажання з поясненням власної думки
Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за колективно складеним планом. Тема для спілкування: «Покинуте кошеня»
Спостереження за чергуванням приголосних звуків у коренях слів. Складання розповіді за поданими запитаннями
Розрізнення коренів з однаковим звучанням, але різним значенням. Проведення інтерв’ю за поданими запитаннями. Написання тексту за світлиною 
Визначення закінчень у словах. Проведення інтерв’ю за поданими запитаннями на основі прочитаного тексту. Написання розгорнутої відповіді на запитання
Спостереження за призначенням закінчень у мовленні. Формування уявлення про нульове закінчення. Відновлення деформованих речень. Складання і записування розповіді за поданими запитаннями
Визначення основи слова. Написання розповіді про свою мрію за поданими запитаннями
Розрізнення спільнокореневих слів і різних форм одного слова. Написання розповіді за поданими запитаннями на основі прочитаного тексту
Розвиток зв’язного мовлення. Побудова розповіді за коміксом і складеними запитаннями. Тема для спілкування: «Весела дитяча пригода»
Визначення префікса в словах. Написання розповіді за поданими запитаннями на основі прочитаного тексту
Утворення слів за допомогою префіксів. Пошук інформації на рекламному щиті. Відновлення тексту в буклеті. Написання тексту про своє бажання з обґрунтуванням власної думки
Розрізнення префіксів і службових слів. Написання службових слів з іншими словами. Складання тексту про свої вподобання
Спостереження за написанням слів з префіксами роз-, без-. Пошук інформації на карті України за поданими запитаннями. Написання тексту за власними спостереженнями
Дослідження написання слів з префіксами з-, с-. Прогнозування змісту тексту за його заголовком. Написання тексту про своє вподобання
Спостереження за вживанням апострофа після префіксів. Написання розповіді на задану тему з використанням поданих словосполучень
Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за колективно складеним планом. Тема для спілкування: «Небезпечна пригода на річці»
Перенос слів з апострофом після префіксів. Пошук інформації на карті України за поданими запитаннями. Написання розповіді за запитаннями на основі прочитаного тексту
Визначення суфікса у словах. Пошук інформації на квитку до музею. Написання розповіді за поданими запитаннями на основі прочитаного тексту
Утворення слів за допомогою суфіксів. Пошук інформації на карті України за поданими запитаннями. Написання тексту про свої вподобання з обґрунтуванням власної думки
Визначення будови слова. Написання тексту про свої вподобання
Вправляння у розборі слів за будовою. Написання розгорнутої відповіді на запитання
Формування уявлення про орфограму. Розпізнавання слів з орфограмами. Добір слів з певною орфограмою. Придумування заголовка до тексту. Написання розповіді за поданими запитаннями
Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді на основі малюнка, вірша, вражень від музичного твору та власних спостережень. Тема для спілкування: «Зима прийшла»
Написання слів з ненаголошеними [е], [и] в коренях, що перевіряються добором спільнокореневих слів. Пошук інформації на карті України за поданими запитаннями. Пошук інформації на рекламному плакаті. Написання розгорнутої відповіді на запитання
Написання записки й смс-повідомлення. Вправляння у написанні слів з ненаголошеними [е], [и] в коренях
Написання слів з ненаголошеними [е], [и] в коренях, що перевіряються за словником. Складання і записування тексту за поданим початком
Закріплення і застосування знань про будову слова
Тематична діагностувальна робота з теми «Будова слова»

Корисні посилання:

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *