Математика. 3 клас. Будна Н. - Розділ 1. Повторення вивченого за 2 клас - методичні матеріали

Математика. 3 клас. Будна Н. — Розділ 1. Повторення вивченого за 2 клас — методичні матеріали

Пропонуємо методичні матеріали з математики для 3 класу за підручником Н. Будної, М. Беденко — Розділ 1. Повторення вивченого за другий клас.

*** Таблицю будемо доповнювати новими матеріалами для уроків математики в 3 клас.

Тема Методичні матеріали
Вступ. Повторення про одиниці довжини та вартості. Перетворення іменованих чисел. Лічба, порівняння чисел в межах 100. Розклад чисел на розрядні доданки. Додавання та віднімання в межах 100 на основі нумерації. Розв’язування задач. Назви чисел при додаванні.
Додавання та віднімання двоцифрових чисел у межах 100 без переходу через розряд. Літери латинського алфавіту. Периметр трикутника. Розв’язування задач. Назви чисел при відніманні.
Перевірка дії додавання. Додавання та віднімання іменованих чисел. Розв’язування задач. Рівності.
Рівняння. Знаходження невідомого доданка. Обернена задача. Взаємно обернені задачі. Дії з іменованими числами. Побудова прямокутника та знаходження його периметра.
Додавання та віднімання одноцифрових чисел у межах 20 з переходом через розряд. Рівняння. Взаємно обернені задачі. Порядок виконання дій у виразах із дужками. Повторення додавання та віднімання виду 26 + 4, 40 – 2. Рівняння. Розв’язування та порівняння задач.
Повторення додавання та віднімання виду 26 + 4, 40 – 2. Рівняння. Розв’язування та порівняння задач.
Додавання та віднімання виду 34 + 7, 71 – 8. Перевірка дії додавання відніманням. Складання та розв’язування задач. Самостійна робота.
Письмове додавання двоцифрових чисел (без переходу через розряд). Перевірка дії віднімання додаванням. Складання та розв’язування задач. Знаходження невідомого зменшуваного.
Письмове віднімання двоцифрових чисел (без переходу через розряд). Перевірка дії віднімання додаванням. Знаходження невідомого від’ємника. Складання, розв’язування та порівняння задач.
Письмове додавання двоцифрових чисел (із переходом через розряд). Розв’язування задач. Складання обернених задач.
Діагностична робота №1.

Корисні посилання:

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *